Lliurament de premis 1r Concurs Projectes Emprenedors

Dins del marc de les assemblees de final de curs, adreçades a titulars i directors d’escoles adherides a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya, es realitzarà la presentació dels projectes guanyadors del 1r Concurs projectes emprenedors que ha organitzat la FECC.

A Girona, el 3 de juny, presentaran el projecte “Sigues el jugador número 12…ideal”  (1r premi de primària) i, “Organització d’una cursa solidària”, els alumnes de Cor de Maria d’Olot (2n premi secundària)

A Manresa, el 10 de juny, presentaran el projecte “Calçotada social” els alumnes de l’Escola Diocesana de Navàs (1r premi de secundària) i “Llimones exprimides” els alumnes d’Arrels Solsona (2n premi primària)

El lliurament i presentació dels projectes es realitzarà a les 18:30h.

Moltes felicitats!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

1r Concurs Projectes Emprenedors

Des de la FECC volem recolzar accions divulgatives a l’escola envers els valors de l’emprenedoria.

Els nens i joves han de creure fermament en les seves possibilitats i confiar en les seves competències per a que sàpiguen aprofitar les oportunitats i afrontar els reptes que es presentaran en el futur. Per això hem d’ensenyar-los a pensar i actuar de forma diferent.

Necessitem emprenedors, els veritables generadors d’idees i innovació que aporten riquesa, tant pel que fa a l’activitat econòmica com pel desenvolupament social i l’escola és un dels agents que pot ajudar.

Organitzem un concurs per les escoles que ja hi esteu treballant i perquè la resta us animeu. Volem promoure la realització de projectes d’emprenedoria dins l’escola pero cobrint les necessitats externes del vostre entorn.

Què pot oferir l’escola a l’entorn que l’envolta?  Expliqueu-nos la vostra experiència!!!

Ajudeu-nos a fer-ho realitat participant al 1r Concurs Escoles Emprenedores de la FECC !!

Publicat dins de General | Deixa un comentari