Lliurament de premis 1r Concurs Projectes Emprenedors

Dins del marc de les assemblees de final de curs, adreçades a titulars i directors d’escoles adherides a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya, es realitzarà la presentació dels projectes guanyadors del 1r Concurs projectes emprenedors que ha organitzat la FECC.

A Girona, el 3 de juny, presentaran el projecte “Sigues el jugador número 12…ideal”  (1r premi de primària) i, “Organització d’una cursa solidària”, els alumnes de Cor de Maria d’Olot (2n premi secundària)

A Manresa, el 10 de juny, presentaran el projecte “Calçotada social” els alumnes de l’Escola Diocesana de Navàs (1r premi de secundària) i “Llimones exprimides” els alumnes d’Arrels Solsona (2n premi primària)

El lliurament i presentació dels projectes es realitzarà a les 18:30h.

Moltes felicitats!

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.