El proper 27 d’abril de 16 a 17 hores realitzarem el webinar PGA i Memòria Anual: al servei del Departament o al servei de l’Escola? A càrrec de Cristina Avilés i Pere Canyadell, consultors del Projecte Qualitat de la FECC.

La PGA i la Memòria anual són uns dels documents més importants per a un centre educatiu, que tot i ser un requeriment del Departament podem utilitzar-lo com a eina de planificació i avaluació, respectivament. En aquest webinar volem destacar la importància que tenen pel centre educatiu, orientar sobre les seves estructures i facilitar eines que permetin aprofitar la inversió de temps en benefici de l’escola i la seva millora.

Podeu realitzar la inscripció a través d’aquest enllaç i el mateix dia del webinar pel matí us farem arribar l’enllaç per accedir.