Concurs fotogràfic FEAC

Divendres 22 de febrer a la tarda, a l’escola Adela de Trenquelleon, es va fer el lliurament del segon premi familiar al guanyador Sr. Albert Miguel i el de l’accèssit del concurs d’ESO a l’alumna guanyadora, l’Ariadna Miguel, que van estar acompanyats per la resta de la seva família. A l’acte hi van assistir, el Sr. Ricard Méndes (Cap d’estudis EP), el Sr. David Rojo (Editorial Santillana), la Sra. Rosa Maria Piqué (Responsable del programa FEAC de la FECC ), la Sra. Carol Solé (Cap d’estudis d’ESO). També hi havia la Sra. Rosa M. Hornero (Titular de l’escola), la Sra. Natàlia Acosta (Cap de Pastoral), la Sra. Elisenda Font (Cap d’estudis EI) i el Sr. Jaume Ussetti (director del centre).

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.