Concurs fotogràfic FEAC

Dimarts 17 d’abril a la tarda, es va fer el lliurament del 3r premi de la categoria Primària al Sr. Manu Górriz, pare de l’escola Manyanet Sant Antdreu. A l’acte també hi van assistir els dos infants protagonistes de la fotografia premiada (Jordi Carrascal i Víctor Escudero, de 5è de Primària); la Sra. Dolors Espinosa, directora d’Infatil i Primària; la Sra. Natàlia Casan, psicopedagoga del centre; la Sra. M Àngels Cabeza, psicòloga; el Pare Josep M. Taulats, director de l’escola; El Germà Juan David; el Sr. Víctor Martínez, coordinador FEAC i delegat de Pastoral; el Sr. David Rojo, delegat de Santillana; i la Sra. Rosa Maria Piqué, responsable del programa FEAC de la FECC.

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.