“Obim finestres” tema del butlletí 108 de FEAC

“Encetem la darrera sessió de FEAC d’aquest curs i ho fem amb el títol “Obrim finestres!”, al qual s’hi pot afegir el subtítol “connectem persones!”, tal com serà en el webinar que farà l’Anna Ramis, impulsora inicial del Programa Família-Escola, Acció Compartida. En aquest lliurament volem fer mirada crítica, per la part positiva i també la notant-positiva, del que ha estat la nostra relació família-escola al llarg d’aquests dos anys, tant a nivell intern de cada col·lectiu (intra-escola i intra-familiar) com entre els dos col·lectius. Les relacions telemàtiques… han vingut per quedar-se o les volem revertir? Què han potenciat, facilitat o descobert? Què ha dificultat, barrat, emmalaltit?…”

Amb aquesta entrada al capçal es presenta el butlletí 108 que hem fet arribar als coordinadors del Programa Família-Escola, Acció Compartida de la Fundació Escola Cristiana de Catalunya. Hi trobareu tot l’escaient per dur a terme aquesta darrera trobada i dues novetats molt importants:

• Avaluació online del curs i petició de temes pel proper en el qüestionari de l’apartat de “dinàmica de la reunió”.
  • El cartell de la 17a edició del Concurs de Fotografia FEAC-Santillana (amb un codi QR que porta a les BASES)
  • Informació del webinar gratuït  “Obrim finestres, connectem persones” relacionat amb el tema del butlletí que dirigirà la pedagoga Anna Ramis (inscripcions obertes)
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.