«Viure la Fe a l’Escola? I tant si és possible!» webinar gratuït amb Juanjo Fernàndez

En el butlletí 107 del Programa Família-Escola, Acció Compartida (FEAC) es tracta el tema “Creure al col·le”, per això proposem aquest webinar gratuït adreçat a tota la comunitat educativa amb la xerrada Viure la Fe a l’Escola? I tant si és possible! d’en Juanjo Fernández. Serà el dimarts 1 de març, de les 19 a les 20h i us podeu inscriure aquí.

Presentació del webinar: Eduquem en Escoles Cristianes, però… val la pena pregar a escola? Com preguen els infants? I nosaltres? No pertany tot això a un àmbit “privat”? Però la proposta d’activitats d’animació de la Fe a l’escola és un enriquiment de la interioritat dels nostres alumnes, així que val la pena que ho treballem! No us preocupeu: al webinar descobrirem la Pregària de la Porta, el preguIKEA, la pregària amb el que ens és més proper, a partir de continguts curriculars, la pregària del cartronet i més recursos perquè quan ens preguntin si es pot animar la fe a l’escola, puguem respondre “I tant si és possible!”

Presentació d’en Juanjo FernàndezLlicenciat en Filosofia i Lletres. És professor. Ha estat monitor i responsable de colònies en esplais, i catequista de grups d’infants i joves. És escriptor. Ha publicat diversos llibres de temàtica educativa i col·labora quinzenalment al suplement «Ara Criatures» del diari Ara. És visual thinker, fa documentació gràfica de conferències i esdeveniments i facilitació gràfica de reunions. Ha fet il·lustracions per al programa Revolució 4.0 de TV3. És consultor pedagògic i imparteix activitats de formació i motivació, i xerrades adreçades a famílies, escoles i empreses sobre temes educatius i motivacionals ben diversos. Ell ho resum tot en la frase: Ensenyo Escrivint, Dibuixant… i Xerrant!

Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.