(o com moure’ns en entorns incerts i tèrbols)

El proper 27 de maig tindrà lloc al CaixaForum de Barcelona la 2a Jornada d’Emprenedoria organitzada per la Fundació Escola Cristiana de Catalunya (FECC).

El perquè d’aquesta jornada? Perquè constantment rebem informacions sobre la societat canviant en què ens trobem i sentim paraules com autonomia, iniciativa, creativitat o capacitat de moure’s en entorns incerts i tèrbols. Traduït: emprenedoria. I això és el que perseguim: ajudar-vos a emprendre i ensenyar a emprendre.

Perquè nosaltres podem afavorir l’esperit emprenedor dins el nostre sistema educatiu, ja que dins les nostres escoles hi ha bons professionals que treballen amb projectes en què es fomenten valors. Per això volem oferir un espai per compartir les experiències i bones pràctiques entre els centres, perquè sortir fora de l’escola de tant en tant ens permet d’afavorir el canvi i aprendre d’allò que fan bé els altres.

M’ho van explicar i ho vaig oblidar.
Ho vaig veure i ho vaig entendre.
Ho vaig fer i ho vaig aprendre. (Confuci)

programa