La gestió de la qualitat en els centres educatius adherits a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya és per a nosaltres una prioritat des que, el curs 2000-01, vam iniciar el Projecte Qualitat en dues escoles.

L’experiència i l’acollida ens van animar tant, que vam continuar treballant il·lusionats per dissenyar un projecte engrescador que ajudés els nostres centres a implantar un sistema de gestió de la qualitat. A partir d’aquí, actuem amb uns objectius clars i ferms, una metodologia integradora, bons professionals i un bon nombre de recursos que posem al vostre abast. La nostra voluntat es, per sobre de tot, treballar per la Qualitat a l’escola.

Enguany felicitem i animem les escoles certificades durant aquest curs per la feina realitzada en la implantació del Sistema de Gestió de la Qualitat segons la Norma ISO 9001:2008. Aquest reconeixement és l’inici del treball per seguir un model d’Excel·lència per a la millora contínua. La carrera iniciada no té una línia d’arribada, sempre es pot millorar.

Bona feina i enhorabona!

Escoles certificades curs 2013-14