KitCaixa Joves Emprenedors és un programa pedagògic que té l’objectiu de despertar les habilitats emprenedores dels alumnes tot promovent el creixement personal i potenciant la capacitat d’iniciativa. Està adreçat a alumnes d’ESO, Batxillerat i cicles formatius.

La inscripció a KitCaixa Joves Emprenedors implica el compromís dels centres participants d’aplicar el programa durant el curs escolar vigent i suposa:

– El lliurament gratuït dels materials al centre educatiu a partir de la primera setmana de setembre de 2014.

– La possibilitat de participar en un concurs (Repte Emprèn) i ser un dels equips guanyadors que viatjaran a Silicon Valley per conèixer algunes de les empreses més innovadores i portar a la pràctica els seus reptes emprenedors.

Els materials també es poden descarregar en format pdf a la pàgina web del programa.

Si voleu participar-hi, potser fóra bo no esperar fins a setembre per fer la inscripció. Per això us avancem aquesta informació, que trobareu ampliada en aquest document KitCaixa Joves Emprenedors , a la pàgina web i al blog d’Educaixa.

Esperem que sigui del vostre interès.