La Fundació Escola Cristiana de Catalunya, juntament amb l’Associació Catalana per l’Excel.lència – Qualicat, promou el Premi Xavier Batlle a les bones pràctiques educatives, que té l’objectiu de fomentar la difusió de metodologies, eines i programes que contribueixin a la millora de les pràctiques educatives i que ajudin els alumnes a ser millors persones i a estar més preparats.

Amb la convocatòria d’aquest concurs volem estimular l’intercanvi i benchmarking entre els centres educatius, així com participar en fòrums de treball per a l’excel.lència oberts a centres de diferents col.lectius.

Xavier Batlle va ser un dels impulsors dels sistemes de gestió per a la millora contínua de les nostres escoles, primer com a coordinador de qualitat del col.legi Joan XXIII i després des de la xarxa Jesuïtes. Sempre va ser una persona molt compromesa amb l’excel.lència educativa i, per aquest motiu, ens agradaria que els centres del nostre col.lectiu representessin un gruix important en la participació d’aquest premi.

És per tot això, i pel compromís que volem transmetre de feina ben feta i excel.lència educativa, que us animem que presenteu les vostres experiències tot seguint les bases del concurs.

Fer la feina ben feta no és suficient: cal ensenyar-la perquè es conegui fora del centre.

Animeu-vos a compartir!

Per a qualsevol aclariment podeu contactar directament amb Qualicat ( info@qualicat.cat) o bé amb la responsable del Departament de Qualitat de la FECC, Olga Hernández (ohernandez@escolacristiana.org)

Premi Xavier Batlle 2014_ BASES

Premi Xavier Batlle 2014_ JURAT