En la jornada sobre innovació educativa que la FECC va celebrar el passat 5 de novembre, vam dir que creiem que les escoles havien de pensar en la seva postura davant la innovació educativa. També vam explicar que les escoles havien de treballar la innovació en el centre i que era important que algú fes un seguiment i assessorament del procés.

Des de la FECC confiem en tres entitats que poden acompanyar a les escoles en aquest procés, per això hem preparat unes sessions perquè les escoles puguin conèixer com treballen i en quines condicions per tal de decidir-se en qui els pot ajudar millor.

EIM: responsable Federico Malpica. Presentació i formació: 14 de gener de 2016; de 10 a 14 h. i de 15 a 17 h. El lideratge pedagògic i la cultura de la innovació pedagògica.

Copperfield: responsable Ricard Ruiz. Presentació: 20 de gener de 2016, de 15,30 a 18,30. Com organitzar la transformació de l’escola.

Servei d’Assessorament i Innovació Pedagògica, de Blanquerna: responsable Eva Liesa. Presentació: 11 de febrer de 2016, de 17,15 a 18,30. Presentació del SAIP.

Per participar en les sessions de presentació cal fer la inscripció a través de la pàgina web de la FECC