El passat 10 de novembre un total de 330 centres educatius públics i privats de Catalunya, amb més de 750 responsables de la seva gestió i la coordinació, van assistir  a la 14a Jornada de Qualitat a l’Ensenyament, que enguany es va centrar en la interacció dels centres educatius amb els seus grups d’interès. L’acte, que va tenir lloc a la Universitat Autònoma de Barcelona, el va inaugurar el secretari de Polítiques Educatives, Antoni Llobet.
La Jornada de Qualitat a l’Ensenyament té com a objectius atorgar reconeixement als centres que han assolit fites en la seva gestió i poder compartir experiències de gestió, d’organització i d’innovació educativa. En aquest sentit, es van lliurar 14 diplomes de reconeixement als centres del Servei educatiu de Catalunya -10 de públics i 4 de concertats (Cardenal Vidal i Barraquer de Cambrils, Escola Pia de Terrassa i escola Santa Anna de Lleida)- que han assolit les certificacions de qualitat.
La jornada és, doncs, un espai de reflexió i trobada al voltant de temes actuals i experiències de gestió, adreçada a tota la comunitat educativa, amb el propòsit de millorar els sistemes de gestió dels centres educatius.

Nota premsa