El proper 30 de gener a les 17:30 hores,  Qualicat, l’Associciació Catalana per a l’Excel·lència, en el seu cicle de conferències presenta la conferència A què juguem? La gamificació, ús de tècniques de joc en les activitats d’ensenyament – aprenentatge, a càrrec de Rafael Juanola, director de l’Institut Josep Brugulat de Banyoles, en el què ens explicarà els beneficis de la Gamificació a l’aula a partir de la seva experiència.

La sessió es realitzarà a les instal·lacions de l’ESCI, Passeig Pujades, 1 de Barcelona. Els interessats podeu ampliar la informació en aquest enllaç i fer la inscripció.

També aprofitem per recordar-vos que fins el 31 de gener podeu presentar els vostres treballs en el 4t Premi Xavier Batlle. L’objectiu d’aquest premi és fomentar la difusió de metodologies, eines i programes que contribueixin a la millora de les pràctiques educatives i que ajudin els alumnes a ser millors persones i a estar més preparats. Pretén fer un reconeixement dels esforços que realitzen els centres educatius i les persones que hi treballen, per avançar en l’Excel·lència premiant les bones pràctiques i les innovacions educatives que es desenvolupen amb èxit.

Us animem a participar i donar visibilitat als projectes que realitzeu a les escoles. Podeu trobar més informació en aquest enllaç