Ens plau comunicar-vos que des de la coordinació i direcció del Projecte Qualitat de la FECC hem arribat a un acord amb l’entitat APPLUS+ Certification per poder oferir-vos un nou proveïdor per realitzar les auditories de certificació de la Norma ISO 9001:2015.

Fins ara hem estat oferint unes condicions econòmiques pactades amb TÜVRheinland i Eduqatia com entitats certificadores per les escoles certificades en la norma ISO 9001 de la FECC, i amb uns descomptes per les escoles adherides al Projecte Qualitat. A partir d’aquest moment afegim APPLUS+ Certification per a què les escoles que estan treballant en sistemes de gestió de la qualitat puguin gaudir dels descomptes que ofereixen les entitats.

APPLUS+ Certification és una entitat de certificació reconeguda en el sector de les certificacions. Tenim coneixement de l’equip d’auditors especialitzat en l’àmbit educatiu i confiem en què aquest acord sigui en benefici de les escoles que estan treballant en un sistema de gestió de la qualitat. Amb aquest acord vetllarem pel seu compliment per tal de seguir amb l’objectiu de garantir la millora contínua.

Els centres en qualsevol moment poden escollir l’entitat certificadora quan hagin de realitzar les auditories de seguiment o renovació. La nova entitat s’encarregarà de fer els canvis sense un cost afegit.