Des de l’equip del projecte Qualitat de la FECC acompanyem de forma personalitzada els centres per a la implantació d’un sistema de gestió amb l’objectiu de generar valor en allò que és d’interès per a la comunitat educativa.

La nostra missió és impulsar i contribuir a la millora del servei educatiu que ofereixen els centres adherits a la FECC, tot afavorint el canvi de cultura necessari i la millora continuada de tots el processos que tenen lloc a les escoles.

Entenem la Qualitat com un sistema de treball per a la presa de decisions fonamentat sobre la realitat de l’escola cristiana, que comparteix un mateix estil d’educar i es concreta en cada institució.

En aquest bloc trobareu les activitats, serveis i novetats que fem per facilitar l’intercanvi de coneixement i experiència entre els centres, promoure programes per a la innovació i millora en la gestió del centre, compartir models de documents creats amb l’experiència acumulada amb els anys de treball. Per a més informació, us podeu adreçar directament a Olga Hernández (responsable del Departament de Qualitat de la FECC).

Som el que fem dia a dia; l’excel·lència no és un acte, sinó un hàbit