Curs: L’avaluació formativa i qualitativa: Una estratègia eficaç de millora de l’aprenentatge
Modalitat mixta amb aules virtuals
Durada: 20 hores (10 hores aula virtual + 10 hores online)
Inici: 1 d’octubre
Fi: 30 de novembre
Calendari i horari aules virtuals: 1,15,29 d’octubre, 12,26 de novembre de 17:30 a 19:30h
Formació Bonificable

Benvolguts i benvolgudes,

Tot sovint, l’avaluació que es duu a terme amb els alumnes és qualificadora, sumativa i selectiva, no orientada a la millora sinó a la certificació. L’avaluació formativa és més eficaç perquè està orientada a la millora de l’aprenentatge, ja que implica i posa com a protagonista l’alumne. A més, és qualitativa i basada en el feedback.

La formació que hem preparat i us presentem vol oferir als centres un espai de reflexió sobre com dur a terme una avaluació centrada en la millora dels aprenentatges dels alumnes, tot tenint en compte allò que diu la recerca educativa.

El curs es realitzarà en modalitat mixta, amb sessions d’aula virtual en les que hi haurà espai per compartir i fer coavaluació de les estratègies implementades amb la tutora, i aprofundir en les implicacions pedagògiques i humanitzadores de l’avaluació formativa.

Mariana Morales (@MarianaMorale19), consultora pedagògica i autora i assessora de material didàctic, serà l’encarregada d’impartir i acompanyar als participants durant aquesta formació.

Lectura recomanada: Lo que necesitan tus alumnos es un buen feedback

PROGRAMA i INSCRIPCIONS

Esperem que aquesta formació sigui del vostre interès