El proper 4 de març realitzarem el curs Atenció al públic per al personal d’administració i serveis (PAS) a través de les aules virtuals, tal i com estem fent de moment les formacions de la FECC.

Com bé sabeu a l’escola tothom comunica i dona una imatge. La carta de presentació del centre també és a la recepció i al telèfon, les famílies valoren la qualitat de l’ensenyament i l’atenció que reben. Tant en potencials nous pares com en els que ja hi són, l’eficàcia, l’amabilitat i el tracte acurat són la clau per a una satisfacció global. Les noves exigències econòmiques i d’imatge fan imprescindible la professionalitat de les persones que donen la primera imatge de l’escola.

És una formació que s’adreça al personal de recepció, secretaria i administració per tal de millorar l’atenció telefònica, presencial i per escrit.

Programa i Inscripcions