Compartim amb els coordinadors i responsables de qualitat de les escoles adherides a al Projecte Qualitat de la FECC una sessió formativa presencial i gratuïta que hem preparat pel 13 de desembre de 9 a 14 hores sobre les Pràctiques educatives basades en evidències, per si és del vostre interès o membres de l’equip directiu del vostre centre.

La sessió té l’objectiu de presentar les  guies sobre el desenvolupament dels processos d’innovació educativa basat en evidències i millorar el comportament de l’alumnat en base a evidències que han elaborat des d’ EduCaixa i Education Endowment Foundation (EEF), les guies van adreçades a docents i ofereixen orientacions basades en evidències que indiquen com realitzar pràctiques a l’aula basades en evidències. La sessió serà impartida per Isabel Rivero, docent de l’àmbit sociolingüístic, i Lara Crespo, doctora en Biomedicina, llicenciada en Biologia i Professora de FP. Consultores i formadores de docents de projectes educatius de diferents institucions.

Creiem que poder tenir l’oportunitat de conèixer aquestes guies pot ajudar als centres a orientar i justificar la presa de decisions. Una educació basada en evidències promou l’ús de metodologies i estratègies d’ensenyament i aprenentatge a partir d’investigacions empíriques amb l’objectiu de millorar la qualitat i l’equitat de l’educació.

La sessió és gratuïta, però cal que feu la inscripció emplenant aquest formulari.

Esperem que sigui del vostre interès i pugueu participar presencialment.