Dimecres 1 de març de 16h a 17h online, està prevista la realització de la I Jornada de Bones Pràctiques

La jornada va adreçada a qualsevol persona del centre adherit al PQ que pugui tenir interès en els temes proposats. No hi ha límit d’inscripció de persones per escoles però sí és necessària la inscripció individual. El dimecres, les persones inscrites rebran al correu electrònic amb el que s’ha inscrit, l’enllaç a la sessió.

A continuació indiquem les bones pràctiques que presentarem:

BP1_ REPENSEM EL PATI_ ESCOLA MARE DE DÉU DEL CARME_ El claustre d’infantil i de cicle inicial observa la necessitat urgent d’una millora dels patis de l’escola. A l’escola, els patis són espais que han quedat obsolets, amb ciment com a material predominant i on la pilota és sovint l’única protagonista. El joc que ofereixen no respon als diferents rols i necessitats dels nens i nenes.

BP2_ ODS en la vida de l’escola_ ESCOLA SANT ERMENGOL_ La importància i necessitat d’educar i ensenyar al nostre alumnat en la corresponsabilitat. Educació alineada amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible / Agenda 2023 i els desafiaments i reptes globals per a un món millor. L’acceptació i adhesió el novembre de 2022 a la Xarxa d’Escoles Unesco.

BP3_ SOM BARRI_ ESCOLA IMMACULADA CONCEPCIÓ_ Vàrem detectar que, malgrat que l’escola està al barri des de feia molts anys, era desconeguda per part del veïnat i de gent dels barri propers. Vàrem començar un projecte de participar més activament en la vida associativa del barri.