El proper 13 de març a les 10 hores a la Casa del Llibre (Rambla de Catalunya,37 de Barcelona) el centre St. Paul’s School descriurà, al llarg del matí la seva experiència en l’ús de la plataforma Clickedu. La presentació anirà a càrrec del Sr. David Gabaldón , responsable TIC i explicarà la forma en la que utilitzen la plataforma i quins beneficis aconsegueixen. per l’organització

En l’acte es faran demostracions de diferents aplicacions, Insight,  Lola Pirindola i Reprografia de Catalunya que són un suport molt important per la immersió d’un centre educatiu en l’univers digital.

Insight permet que el professor monitoritzi la feina que fa cada alumne amb el seu portàtil o tauleta, sense necessitat de moure’s del seu lloc de treball. D’aquesta forma el professor pot donar una assistència a cada alumne , segons les seves necessitats específiques.

Lola Pirindola és un conjunt de recursos educatius digitals   per les etapes d’infantil i primària. Aquests recursos proposen una experiència educativa absolutament diferent a la forma tradicional de treballar.

Reprografia de Catalunya explicarà una oferta d’estalvi de diners a través d’una gestió molt innovadora de les fotocòpies. Aquesta gestió es pot fer degut a la monitorització constant del nombre de fotocòpies que es realitzen. S’arriba a estalvis del 30%.

Ordre del dia

Podeu fer la inscripció: http://www.clickartedu.com/actes.html