Dijous, 3 d’abril a l’Escola Superior de Comerç Internacional de la UPF (Passeig Pujades, 1, Barcelona.)

La Jornada és organitzada per Qualicat, Associació Catalana per a l’Excel·lència, de la qual la FECC és sòcia fundadora. L’objectiu de la Jornada és crear un espai per compartir bones pràctiques.Dit altrament, volem ajudar a connectar centres. Volem que les  escoles i instituts aprenguin els uns dels altres, sense por. Hem de ser oberts! Volem fer xarxa! Volem aconseguir, malgrat els constants canvis normatius i els problemes d’incomprensió de la nostra realitat, una escola catalana d’excel·lència!

Enguany, l’eix de la jornada girarà al voltant d’un aspecte fonamental en una escola d’excel·lència: Els Valors.

Per participar-hi, cal fer la inscripció telemàtica Inscripció III Jornada i una aportació econòmica de 7€. (vegeu el cc al programa)

Progama