La Fundació Escola Cristiana de Catalunya (FECC), amb la col·laboració de TRESDOSÚ, convoca el 1r Concurs de Projectes Emprenedors al projecte més innovador en responsabilitat social.

Hi podran participar tots els alumnes dels centres adherits a la FECC de les etapes d’Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria.

L’objectiu del concurs és promoure la realització de projectes d’emprenedoria i fer difusió de les bones pràctiques. L’àmbit del concurs és la promoció de la responsabilitat social i el retorn social de l’escola.

La inscripció es farà a través del formulari publicat a la pàgina web de la FECC (www.escolacristiana.org) apartat Premis/Escoles emprenedores. Els documents, projectes i permís, es faran arribar per correu electrònic a Olga Hernández (ohernandez@escolacristiana.org)

El termini d’admissió dels projectes finalitzarà el 17 de març de 2015 i només s’admetran els treballs presentats fins a aquesta data.

Més informació a 1r concurs de Projectes emprenedors