Us comuniquem que el dilluns 23 de març de 10 a 13 hores hem previst realitzar el seminari Els indicadors, una eina per millorar l’escola a càrrec de Laura Rojo i Begoña Martínez, auditores de la norma ISO 9001 i avaluadores del model EFQM d’ Eduqatia, amb l’objectiu de fer un bon anàlisi de les dades que recollim per la presa de decisions.

Volem crear un espai de treball entre els centres que esteu implantant sistemes de gestió per compartir metodologies i eines per la recollida de dades.

Per les escoles que esteu adherides al Projecte Qualitat, el seminari és gratuït, però cal que feu la inscripció a través de la pàgina web de la FECC

Programa Els indicadors una eina per millorar a l’escola
Inscripcions

Esperem que sigui del vostre interès i us ajudi en la millora contínua que ens fa avançar cap a l’excel·lència.