Enhorabona a les escoles que han realitzat les auditories de certificació en la norma ISO 9001:2008 durant aquest segon trimestre: Mare de Déu del Carme (Tarragona), Mare de Déu de l’Acadèmia (Episcopal de Lleida), Mare de Déu de la Mercè (Sant Feliu de Llobregat) i La Immaculada Concepció (Gavà).

Un treball iniciat fa un temps i que ara ha obtingut un reconeixement extern que ajudarà a continuar en aquest camí de la millora contínua i l’excel·lència educativa.

També felicitem l’Escola Vedruna Tona per l’obtenció del segell acreditatiu de QUALIcat com a centre d’excel·lència (a nivell de bronze +300 més informació). Ens és grat i molt satisfactori veure com els centres van avançant en el camí de l’Excel·lència. Estem molt satisfets que representeu el nostre col·lectiu dins de l’Associació Catalana per a l’Excel·lència.

Felicitem tot el personal dels centres que han treballat per aquests reconeixements. Gràcies per deixar-nos acompanyar-vos en aquest viatge de l’excel·lència en què us vau embarcar des d’un bon inici.