El dilluns 20 d’abril de 15:30 a 18:30 hores realitzarem el segon taller sobre el procés d’Acció tutorial, del PAT a l’aula des del sistema de gestió amb l’objectiu de compartir bones pràctiques i aprofundir en la millora del servei que donem.

Hi poden participar els tutors i altres càrrecs que creieu convenient, perquè els hi sigui d’utilitat per la informació que poden aportar i compartir (2 persones per centre com a màxim).

El taller el realitzarem a les instal·lacions de la FECC del c/dels Àngels, 18 a  Barcelona i serà dinamitzat pel Pere Canyadell.

Els centres que estigueu interessats en participar, cal que ens contesteu i envieu un correu a cfabregas@escolacristiana.org abans del 16 d’abril indicant el número de persones i càrrec.

Recordeu que aquests tallers pels centres de la 1a fase i els que vau escollir els paquets de 13 i 18 hores, no té cap cost afegit; els que heu escollit el paquet de 5 i 9 hores, el cost es comptarà com a hores de consultoria.

Esperem que sigui del vostre interès.