El Projecte Qualitat de la FECC és una proposta per al canvi de l’escola vers una cultura de la Qualitat, que cerca la sistematització del conjunt d’activitats com a camí per a la millora continuada.

Entenem la implantació d’un sistema de gestió com un mètode de treball per a la presa de decisions, fonamentat sobre la realitat de l’escola cristiana, que comparteix un mateix estil d’educar i que es concreta en cada institució.

Creiem que podem contribuir a la millora del servei educatiu que ofereixen els centres adherits a la FECC ajudant a planificar, dissenyar, realitzar i revisar les actuacions integrades en el marc del Projecte a través de la coordinació de consultors externs que assessoren i faciliten la implementació del sistema de gestió per processos a l’escola.

Apostar per un valor afegit que ens diferenciï dels altres centres, que ens doti de renom i ens faci ser referència és la proposta que fem.