Dins el marc d’innovació educativa, ens plau presentar-vos el Projecte Edvidence, liderat per la Universitat Pompeu Fabra (UPF), en consorci amb empreses de tecnologia i innovació.

Edvidence és un programa d’incubació d’empreses emergents educatives i tecnològiques (anomenades SpreadEDs), basat en l’evidència científica que inclou formació, mentoria, investigació i desenvolupament. Hi participen 10 empreses emergents i totes han dissenyat un projecte de recerca sobre proves pilots que experimenten en escoles i centres educatius d’Europa i Amèrica.

Des de la FECC, pensem que és interessant col·laborar en experiències d’aquest tipus i per això us animem a participar-hi, com a centres pilot, en alguna de les propostes que fan les empreses SpreadEDs.

Per a les escoles és una oportunitat de formar part d’un projecte innovador adaptat a nous paradigmes d’ensenyament-aprenentatge, fer el pilotatge de noves solucions per millorar els processos educatius i formar part d’una comunitat destinada a difondre el coneixement i la innovació en el sector educatiu.

En aquest enllaç podeu consultar totes les solucions educatives sobre les quals estan previstos els projectes de recerca basats en pilots.

Si esteu interessats a participar en el pilotatge d’aquest projecte i voleu aprofundir en alguna iniciativa, us podem facilitar la fitxa en què es recull el detall del temps i recurs que suposa la participació del centre.

Un cop ens confirmeu el vostre interès a participar-hi (cal que ens ho comuniqueu per correu electrònic responent-ne aquest abans del 26 d’abril), us facilitarem el contacte amb la coordinació del projecte.