Ens plau convidar-vos a les sessions formatives que realitzarem per presentar-vos les guies per docents que ofereixen orientacions basades en evidències que indiquen com realitzar pràctiques a l’aula basades en evidències a partir de la recopilació de les recerques realitzades en el context espanyol per EduCaixa i Education Endowment Foundation (EEF).

L’objectiu d’aquestes sessions és promoure la cultura de les evidències, saber interpretar, utilitzar i adaptar els resultats d’investigacions educatives en el propi context i avaluar la seva pràctica diària.

Les sessions van adreçades a docents i membres dels equips directius de les escoles adherides a la FECC i es realitzaran amb sessions virtuals.  Tot i que aquestes sessions formatives són gratuïtes és necessari fer la inscripció a través dels links de cada sessió per rebre l’enllaç el dia anterior.

27 de gener de 10 a 13 hores. Introducció a l’Educació Basada en evidències i Innovar amb rigor. Desenvolupar processos d’innovació educativa basat en evidències. Programa

Enllaç inscripció sessió 27 gener

24 de febrer de 10 a 13 hores. Introducció a l’Educació Basada en evidències i Millorar el comportament de l’alumnat basat en evidències. Programa

Enllaç inscripció sessió 24 febrer