El Projecte Qualitat de la FECC és una proposta pel canvi en el context del centre vers una cultura de la Qualitat, que cerca la sistematització dels processos com a camí per a la millora continuada.

Entenem la Qualitat com un sistema de treball per a la presa de decisions, fonamentat sobre la realitat de l’escola cristiana, que comparteix un mateix estil d’educar i que es concreta en cada institució.

La nostra missió és impulsar i contribuir a la millora del servei educatiu que ofereixen els centres adherits a la FECC, tot afavorint el canvi de cultura necessari i la millora continuada de tots el processos que tenen lloc a les escoles.

La direcció i coordinació del PQ de la FECC planifica, dissenya, realitza i revisa totes les actuacions integrades en el marc del Projecte.

Dimecres 17 de maig de 16 a 17h. realitzarem un webinar adreçat als titulars i direccions dels centres educatius interessats en conèixer el procés que segueix l’equip de consultors del PQ de la FECC per implantar un sistema de gestió en el centres educatius. A càrrec de Cristina Avilés, consultora i formadora de l’equip de consultors de la FECC per implantar sistemes de gestió per a la millora contínua i Olga Hernandez, responsalbele de la direcció del projecte qualitat de la FECC.

Cal fer la inscripció en aquest enllaç per poder assistir al webinar