Un curs mes iniciem les activitats del Projecte Qualitat i per donar la benvinguda al curs us convoquem a la I Trobada de Coordinadors.

• DATA: 25 d’octubre de 2023 de 15h a 18h
  • LLOC: COL·LEGI LESTONNAC de Barcelona (C/ Pau Claris, 131 cantonada C/ Aragó)

Arrel de l’anàlisi de les enquestes i continuant amb l’esperit de potenciar la xarxa i fer benchmarking, hem volgut recuperar la presencialitat en aquesta I Trobada de Coordinadors. Tot i així, i donat que també som coneixedors de les dificultats de mobilitat de les escoles fora de Barcelona, us facilitarem un enllaç per seguir, bona part de la jornada online.

L’estructura i contingut de la sessió serà la següent:

• 15.00 – 15.45 Presentació d’aspectes generals del Projecte – presencial/online
    • Resultats enquestes
    • Objectius del projecte 23-24
    • Informació jornada Bones Pràctiques 23-24
    • Oferta formativa i webinars
    • Nou gestor documental: OneDrive
    • Nou canal de comunicació: WhatsApp del Projecte
    • Anàlisi dels resultats d’auditories externes
  • 15.45 – 16.30 Bona Pràctica del Col·legi Lestonnac: presencial/online
    • Pla estratègic participat: disseny, desplegament i avaluació
    • Gestió documental del centre
  • 16.30 – 16.45 DESCANS
  • 16.45 – 17.45 Dinàmica de treball: definició per grups dels criteris d’auditoria del procés d’ensenyament – aprenentatge i del procés de tutoria – presencial
  • 17.45 Visita a les instal·lacions del Col·legi Lestonnac – presencial

Per preparar la trobada us demanem que aquells que vulgueu participar ens ompliu el següent  formulari d’inscripció i ens indiqueu la vostra assistència virtual o presencial: https://forms.gle/4aPWE8pNERWKkBaJ8 (termini d’inscripció finalitza el divendres 20 d’octubre). Recordeu que podeu assistir més d’una persona per escola.