El Projecte Qualitat de la FECC és una proposta pel canvi en el context del centre vers una cultura de la Qualitat, que cerca la sistematització dels processos com a camí per a la millora continuada. Entenem la Qualitat com un sistema de treball per a la presa de decisions, fonamentat sobre la realitat de l’escola cristiana, que comparteix un mateix estil d’educar i que es concreta en cada institució.

La nostra missió és impulsar i contribuir a la millora del servei educatiu que ofereixen els centres adherits a la FECC, tot afavorint el canvi de cultura necessari i la millora continuada de tots el processos que tenen lloc a les escoles. La direcció i coordinació del PQ de la FECC planifica, dissenya, realitza i revisa totes les actuacions integrades en el marc del Projecte.

El proper 22 de maig a les 15.30 hores realitzarem un webinar adreçat als titulars i direccions dels centres educatius, per explicar el procés que segueix l’equip de consultors del PQ de la FECC per implantar un sistema de gestió en el centres educatius.

La sessió anirà a càrrec de l’Olga Hernández, responsable del Projecte Qualitat de la FECC i Cristina Avilés, consultora i formadora de l’equip de consultors de la FECC per implantar sistemes de gestió per a la millora contínua.

Els interessats en participar cal que facin la inscripció a través d’aquest enllaç per rebre l’accés al zoom el mateix dia de la sessió.