El proper 23 de març realitzarem la 2a Xarxa de coordinadors de qualitat de 15:30 a 18 hores a les instal·lacions de la FECC centrada en les bones pràctiques de centres adherits al projecte qualitat.

La primera part de la reunió anirà a càrrec de Marian Gómez, consultora d’EIM-OTB acompanyada de representants de l’escola Mare de Déu del Carme del Prat de Llobregat en la què ens explicaran els beneficis de la identificació del potencial del personal  del centre, l’objectiu de l’avaluació del potencial i quin és el procés que es pot seguir tenint en compte diferents elements, l’escola Mare de Déu del Carme ens explicarà com a dut a terme aquest procés i la valoració que en fan.

La segona part de la reunió estarà centrada en l’experiència de l’escola Mare de Déu del Carme de Tarragona amb la utilització d’eines gamificades per recollir el grau de satisfacció del personal i que considerem que pot ser d’interès per la resta de centres per recollir noves idees per aplicar.

Els temes que tractarem poden ser d’interès pels coordinadors i altres membres de les comissions de qualitat o equips directius i per aquest motiu obrim la participació a totes aquelles persones que creieu que els hi pugui ser d’interès. Agraïm que confirmeu la vostra assistència i de les persones que us puguin acompanyar a través del formulari que hem preparat. Cliqueu en aquest enllaç

Esperem que sigui del vostre interès i ens pugueu acompanyar.