1 de setembre de 2022

Formació inicial per al professorat novell

Codi 22093.01

PRESENTACIÓ

Quan un docent s’incorpora a una escola concertada cristiana considerem que és necessari que tingui l’oportunitat d’adquirir confiança i uns coneixements bàsics del col·lectiu, amb un acompanyament què l’ajudi a sentir-se part de la nova comunitat educativa a la que forma part.

La formació que hem dissenyat és breu però té l’objectiu d’oferir unes pinzellades de tots els aspectes que considerem bàsics i necessaris que ha de disposar un docent novell, però que després caldrà aprofundir de de cada institució i/o centre educatiu.

La formació està dissenyada de forma intensiva i presencial per poder prendre consciència de forma pràctica i vivencial.

DESTINATARIS

Docents de diferents etapes que s’incorporen a l’inici de curs als centres educatius adherits a la Fundació Escola Cristiana de Catalunya.

CONTINGUTS

1. Identitat de l’escola cristiana
  2. Nocions bàsiques del conveni de l’escola concertada
  3. Nocions bàsiques sobre la protecció de dades: personals i dels alumnes